Elmesélem nektek a ma délelőtti eseményeket OII autómmal:
Előzmény: közel egy hétig nem mentem vele.
Délelőtt beülök, áram alig, nem indul be. Gondoltam majd este kiveszem az akkut és feltöltöm, viszont nem tudtam bezárni az ajtókat. A bal első kulccsal bezár, de a központizár áram nem lévén nem zárja be az ajtókat.
Mivel az utcán nem akartam nyitva hagyva parkolni, kihívtam az assistance-t, kíváncsi voltam hiszen még sosem vettem igénybe a szolgáltatást. kb 50 perc múlva jött egy igen készséges fiatalember. megmérte az akkut: 6.8V Bebikázás után indul, első út a szervízbe, ahol megmérték, az alap áramfelvétel majd 200mA. Nem csoda, hogy lemerült a 61 Ah-ás akku. Számomra meglepő volt, hogy a dízel kocsiba csak ekkora akkut tesznek gyárilag?!
Tulajdonképpen, ha összeadom a fogyasztók áramfelvételét még össze is jön ez az érték, csak az a kérdés, hogy mit lehet ilyenkor tenni (immó, riasztó, kihangosító, DMP3 Icelink), mivel nincs lehetőségem rátölteni minden héten. Nagyobb akkut venni? Ahogy láttam elég szűk a hely, lehet, nem is fér el.
A szervíz külön kérésemre frissítette a rádiót sw-t, de az áramfelvétel nem változott és
az alvázszám sem abba a bizonyos tartományba esik, amelyikre jellemző a rádiós áramleszívás.