Vegyél tőlem mopedautót, az enyémre már nem kell költeni:)
Van egy kiváló állapotú '99-es Microcar Virgom, törésmentes, szép a belseje, nem zörög, nem pattog az úton, 70-et megy, minden működik benne.
470e-ért vettem, kb. 25e-be került a hazaszállítása.
A fékek felújítása 8e volt, az olajcsere + szűrők 4e-be került. Legtöbbet a kerekekre költöttem, elcseréltem a csúnya acélfelniket Aixam alufelnikre, 40e Ft-ot kellett ráfizetnem, de vadi újak a gumik.
A fűtés elég gyenge volt, mert a termosztátot kifurkálta egy idióta, de találtam a garázsban egy új Wartburg termosztátot, amit egy kis köszörülés után be tudtam építeni.
Rossz volt az ablakmosó szivattyú is, de a bontóban vettem 1000 Ft-ért egy fiat uno tartályt, abból átoperáltam a szivattyút és tökéletes lett.
Új kipufogót is csinálnom kellett, mert a szállításnál a spanifer letépte a régit. 4e Ft volt a flexibilis cső, a perforált lemezért egy pizzát adtam, az alu dobot egy méhtelepen guberált stoptáblatartó csőből csináltam, a végcsövet meg sárkányrepülő trapézcsőből hajtottam.
Legnagyobb meló az alvázvédelem volt, két napig drótkeféztem a kocsi alját, és rákentem egy fél doboz fekete Hammerite festéket.
A vezető ülés vázát is meg kellett hegeszteni, ez szinte mindegyik állítható háttámlájú kocsiban törött szokott lenni.
A kopott váltógombot lecseréltem egy krómozottra, nem volt drága a Tescoban vettem:)
Kellene még egy új tanksapka, mert a régiben tönkrement a zárbetét.
A kocsit 580-ért hirdettem meg, de most hogy így összeszámoltam a költségeket, lehet többet kellene kérnem érte.
Felmerülhet a kérdés, hogy miért adom el a járgányt, ha ilyen jó. Nálunk egy pizzáskocsi 20e km-t fut évente, ha évekig járnánk velük, eléggé leamortizálódnának. Jobb ha néhány havonta lecserélem őket, akkor még némi nyereséget is tudok realizálni, így gyakorlatilag csak az üzemanyagra kell költenem.