Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.10.27 0 0 16587
Ahol tudtak mit kezdeni a csekély forgalmú, vagy már csak teherforgalomra is alig használt vasútvonalakkal:

Karlsruhe magyar szemmel "lehetetlen" közlekedése

Egy idézet még innen a "csekély forgalmat megmenteni minek" vallásúaknak:

"(...) Ekkor nyerhetett teret az a forradalmi ötlet, hogy készítsenek olyan járművet, amely képes a villamosra jellemző 750V egyenáram mellett a német országos vasúthálózaton alkalmazott 15 kV-os váltóárammal is közlekedni,és egyébként is mindenben megfelel mind a villamos, mind a vasúti szabványnak. 1992-ben megindult a közlekedés Karlsruhe és Bretten-Gölshausen között oly módon, hogy a belvárosban villamosként közlekedő jármű egy összekötővágány segítségével rátért a vasúthálózatra, majd ott áramnemet váltva közelítette meg célpontját, mégpedig a teher- és távolsági vonatokkal közös pályát használva.

A siker leírhatatlan volt, az utasszámok alig néhány hét alatt az ötszörösükre (nem elírás!) emelkedtek, ami kis híján akadálya lett a további fejlesztéseknek, hiszen nem volt egyszerű az ilyen mértékben megnövekedett forgalom számára a szükséges kapacitást biztosítani.

Azóta évről évre újabb célpontokat kapcsoltak be a villamoshálózatba, amelynek hossza ma már 400 km felett van. (...)"


Vazze, ezek hülyék, mi? Ahelyett, hogy megoldották volna busszal, mi?

Sebaj, akkor sincs olyan állat, hogy zsiráf. Nincs benne a koncepcióban, tehát nincs.

/a/

PS: Az hagyján, hogy sok éve tudok róla és sok éve próbálom terjeszteni az igét másokkal együtt (pl. Hamster), de az idén is oda próbálta reszelgetni pl. T.úr a kérdést, hogy akkor legyen egy Bz a gazosból naponta kétszer, mert jó az úgy vidékre... És értékeljem, hogy szóba állt velem...