f_k Creative Commons License 2006.10.26 0 0 16581
"az országon átmenő vasúti tranzitforgalom (...) növekedését ösztönző vasúti pályahasználati díjrendszert kell kialakítani" 2130/2006 Korm. 1. a)"

Ez nagyon szép és jó.

Csak ez a tranzit teherforgalom az áthaladás miatt nem fizet állomáshasznáklati díjat.

Így egy belföldi személlyel fizettetjük meg az állomás fenntartását.

Nincs "áthaladási díj" csak megállási díj, és ugye a tolatós teher me4g a személy esetleg a sebes-gyors fizeti meg a költségeket

És ha már állomás, nem mindegy, hogy egy dominós meg akár 80-aól is kitérőben járható állomásért fizet valaki ugyanannyit, mint egy 200-300 méteres hasznos vonatfogadó vágányhosszos mellékvonaliért....

Autópályamatrica megvásárlása esetén nem értetted amit eredetileg én írtam be.

Ha nem hazai ipari tevékenységre hajtunk, hanem áthaladó tranzit lebonyolítására , akkor bizonyos költségekete nem fizetnek meg lásd üzemanyagba épített adót az fizet aki M. O. -n tankol.

Másik kérdés, hogy "ipar nélkül a nemzet félkarú óriás".

Ma csak idegenforgalomból, és csak turizus, szolgálatásból nem lehet megélni, mert Szlovénia, Ausztria sokkal jobb feltéleket nyújt, és mi csak töredékét tudjuk megszerezni ennek a bevételnek.

Kereskedelemből szintén nem él meg az ország, úgyhogy jó lenne ipart megtartani, meg telepíteni, de kétélű fegyver, mert az olcsó ukrán, román munkaerő miatt a tőke a kiválló magyar sztrádán oébbáll pár száz kilométert és nem marad mekünk elég adóbevétel.....

Egy román kamion odakinn megtankol, pl és idehaza nem is fizet üzemanyagba épetzt adót, miközben a Te sztrádamatricára befizett összeged, meg sok millió M.O. állampolgáré klevés a minőségen tartáshoz, mert a matrica ára cca 60% -ot fedez a fenntartás építésből..

Iparban sokakat foglakoztattak, egy része a gépgyártás ma is fejlett, de egy jó részét tovább kellene fejleszteni....



Előzmény: GyöBzs (16558)