Junius18 Creative Commons License 2006.10.22 0 0 70
Mivel ez nem repülőtér, hanem nem nyilvános le- és felszálló terület, ezért a gépek szűzfelszállása és a PLH légialkalmassági felülvizsgálata a szomszédos Jakabszállási repülőtéren történik. Remélhetőleg egyszer meglesz a Part M, Subpart G szerinti jóváhagyásunk is.

Azok a pilóták, akik a mi "érdekeltségi körünkbe" tartoznak, azok bizonyították tudásukat, tudnak repülni, le és felszállni illetve az ehhez szükséges manővereket (bejövetel, siklópálya megtörés, kilebegtetés stb) már elsajátították. Például mostanában a vállalati pilótánk klb. (850m-350 m) magasságokban leállított motorral helyezkedik be és száll le.

Az UL változat kigurulása enyhe fékezéssel 80 méter normál bejöveteli sebesség és szélcsend esetén.

Kezdőkiképzéssel nem foglalkozunk, mert nem foglalkozhatunk. Nincs meg hozzá a PLH jóváhagyása illetve néhány humán és anyagi-tárgyi feltétel.

Viszont szívesen látnánk kivülállóként beruházókat, akik további ingatlanvásárlással és szilárd burkolatú pálya megépítésével és lehetőség szerint ICAO kompatibilis pályafényrendszer kiépítésével dobnák fel a placcunk szinvonalát. :-)
Előzmény: Vgyuri (69)