guzmen Creative Commons License 2006.10.18 0 0 2830

Ezt írod: "Tévedsz. A döntés sohasem úgy vetődik fel, hogy vagy az Istent, vagy a Sátánt fogod vele szolgálni. Az ember döntései minden esetben függetlenek Istentől is és Sátánttól is, kivéve, ha alárendeli magát valakinek a szolgálatára. Az pedig csak vállalással mehet, Sátán is ígért Jézusnak komoly fizetséget, ha valóban szolgálni fogja őt. Ami az ő hatalmából és dicsőségéből való részesedést jelenti.



Ha áll előtted két úr, aki megkéri hogy szolgálj neki, még választhatsz, hogy melyiket szolgálod, de választhatsz úgy is, hogy egyiknek sem. A szolgálat vállalása pedig nem elméleti okoskodást jelent, hanem feladatok elvégzését. A bűncselekedetek elvégzésére kapott megbízás pedig nem egyenlő annak eldöntésével, hogy jobbra vagy balra menj egy úton."


Erről írtam volna? Most nézd meg egyszer itt alul összevetve, vajon erről szól-e amit írtam:

2816-ban ezt írtam:
"Van szabad akarat, van döntési lehetőség. nem kényszerít senki. Választhatod, hogy szolgálod Istent, és választhatod, hogy nem szolgálod. Egyet azonban ne felejts el! Bárhogy döntesz, annak következményei vannak. Ha pedig a döntésed következményét sérelmesnek találod, ne mást kárhoztass, te döntöttél így!"

A szabad akaratról, döntési lehetőségről, annak következményeiről írtam, valamint arról, hogyaki döntött a maga akaratából, azé a felelősség, mást érte ne okoljon.
Előzmény: takarito (2826)