A leslie épités ha Amerikai Ebayon szeded össze az alkatrészeket, total ráfizetés,
csak egy pár ár: Erösitö /122/ 395$,a két motor 240$, mélysugárzó 120$,atlas drive tölcsérrel, 265$ , dobrotor 90$, hangváltó 29$, a két meghajtószij 60$ .
Mivel 110v-os dolgokról beszélünk feszültség váltó trafó, és hab a tortára a tengerentuli csomagolási, és szállitási dij. A Soltonok és egyébb olasz lezlik /egykutya/ átépitésének is van egy pár problémája, a felső rotor az eredeti méretezéssel nem fér el, mert a drive felfogatása, egy gumis csillapitásu lemezre van épitve, és min 80mm-rel kell a felső "polcot"lejebb rakni mert nem fér el az eredeti lesli dobozban. Ugyan ez igaz az alsó rotorra is mivel a polisztirol dob 180mm magas, és a farotor 250mm magas. Viszont a polcokat érdemes nutba tenni és beragasztani, mert különben zörög a doboz és akkor a maradék haj is kihullik....
Tehát ha mégis nekikezd valaki tényleg érdemes szakemberre bizni és evvel sok idöt és pénzt takarit meg. Más ,a koppintos cégek sem bizták a véletlenre a méretezést.
145, és a Roland mm-re megegyezik......
Viszont a nagyobb felületü hanglyukak hatására a Roland jobban, drasztikusabban , és levegösebben "kiszól", a dobozból.
Saját véleményem, jazzra és autentikus orgona hangzásokra eredeti Hammond Leslie, A rockos hangzásokra lehet más, vagy a hibrid megoldás, amely hozhat nagyon jó eredményeket Viszont mivel a pl a Marshall gitár erösitő, igy a bemeneti érzékenységét is át kell alakitani , ugyhogy .......