f_k Creative Commons License 2006.10.17 0 0 16310

A mostani költségek egy jelentős része irreális a vasútnál, de ennek az oka a kiszervezés, meg az adminisztrációs létszám.

 

Ma olyan számlabefogadó a MÁV ami lehetne 3000-4000 km működtetője is, akkor is a mostani vesztességet könyvelné el, sőt ha 1 cm sem lenne akkor is évi 150 milliárdot elemésztene.

 

Olvastam valahol, hogy felsővezetékkel nem rendelkező pályára elszámoltak felsővezetékkarbantartást, vagy el nem végezett virágosításra  elszámoltak pénzt és a sor folytatható.

 

Ma egy aranybánya egyeseknek ez a mostani cég.

 

Jó kapcsolatokkal sokmindent lehet.

 

Érdekes volt olyan év amikor a vasút nem a mostani vesztességgel működött, nem ezekel a vezetőkkel.

 

El lehet gondolkodni mindezen....

 

 

Előzmény: gumpy (16308)