Így van, csak állami tulajdonban várhető el a mostani vesztességes vagy 0 kötzeli állapot fenntartása.
Igaz, de a közlekedésre 30-40 vagy 70 milliárddal kevesebbet akarnak majd fordítani, mint most.
Így a piaci szereplőktől való megrendelés az ő profitjukat is beleszámolva azt jelenti, hogy a mostaninak csak a 70-80% vagy még kevesebb szolgálatás megrendelésére lesz lehetőség.
Ez 20-30% járatmegszünetés vagy nagyobb.
Ezt pár mellékvonal bezárása nem fedezi, mégha az összes párhuzamosságot felszámolnák, ami valójában irreális.
Így nem tudom mikor adnak a 3 kifliért 3 kifli árát + amiben a haszon is benne foglaltatik. De pár éven belül a jegyárdrágulás, és a járatcsökkenés meg fog valósulni, a profit alapú rendszerben pedig még kevesebb szolgálatást vehetünk igénybe még több pénzért a jövőben.