f_k Creative Commons License 2006.10.16 0 0 16287
Nem minden vasútállomás van 2-3 kilométerre, és 30-40 percre.

Ez megint általánosítás.

Bélapátfalva cementgyárnál a busz is megáll, és 700 méterre van a központtól.
Mónosbélen van két buszmegálló, de az egyik a vasútállomás melett van a másik 600 métere.
Szarvaskőben Almáron 100-200 méter a táv, nem 2-3 kilométer.

Eger színház, és Eger vásátállomás a buszok kilométermutatója szerint 900 méter.


Ma a busz csak a gyakrabb közlekedéssel és a közvetlen viszonylatokkal van jobb helyezetben átmenetileg.

De ez se lesz mindig így



Épp beszélgetem egy Volánossal

Következő elképzelései vannak:

98 Ft os (ő így emlékezett rosszul) helyett 400-500 Ft os legalacsonyabb tarifa, Ny-Európai árszinten.

Buszpark felesleges példányainak eladása (megkérdeztem ha felemelik a jegyárat, és csökken az utaszám mi lesz, nos erre ez volt a válasz)

Mindenáron profitot termelni lehetőleg minnél többet.

Menetrend csak üzemi problémák megoldása nem a valós utazási igény kielégítése.

Lényeg a Profiton van

Ha a busztársaság feleannyi járattal a mostanihoz képest 10-20-30% profitot is el tud érni akkor nem lesz érdekes se a zsúfoltság se más szempont.



Egy a cél a Profit.

Ehhez előbb kinyírják a mellékvonalakat, hogy kizárólagos monopolcég legyenek, aki azt csinál amit akar a területen nem lesz másik szolgáltató akihez menekülhet az utas.

Szó szerint idéztem az illetőt, nagyon rossz dolgot jelent amit mondott a közforgalmú közlekedés jövőjére nézve.
Előzmény: orangutan (16286)