Törölt nick Creative Commons License 2006.10.15 0 0 62

Sziasztok,én rendszeresen leszállok balloszögön cess.172 géppel.

Néhány jó tanács,ezt anno nekem is elmondta valaki,pár dologra tényleg oda kell

 figyelni,amugy szép,jo fekvésű pálya...

-32 pályairány gáz,nem tudsz laposan jönni a nagyfeszkotól,mire kilebegtetsz,már a pálya 2/3-részénél vagy,ott homokos,átbukhat a gép!

 

-ha nincs nagyon erős hátszél,14 irány jó.

14-4.ben rögtön 40fok fékszárny/nekem 30 van,az is elég/,gáz csumára le,a 172 repül 50-60 csomóval ,Ne többel!!!

 

Mondom,akármit ir a "nagykönyv"ez a gép 40 csomóval is vigan repül,szóval a legideálisabb 50 csomó!

 

-a küszöb jelnél lebegtetés,pont a gép a nagy fánál,(mármint a fa,a pálya szélén..)))a pálya 1/4 részénél fog földet érni,igy a kilebegtetés pont a homoktenger felett lesz.,Az orfutót tartsd fent,mert a pálya kicsit göröngyös!Ha a fenti sebeséggel jössz,bőven meg tudsz állni a nagy hangár elött!!

 

-Ha 70 csomóval kezdesz kilebegtetni,tuti,hogy a szép zőld hangár allit meg,akkor inkább STARTOLJ át!

 

Felszállni,-akármilyen szél is van-csak 32 irányból,mert a 14 küszöbtől el sem tudsz indulni a homoktól.

 

Ja,és még valami,amit pár nappal ezelött "Topi"mondott :néha ,nagy oldalszélben előfordúl,hogy az erdő felett,erős süllyedésben valahogy elfogy a gép alatt a levegő...

Én még ilyet nem tapasztaltam,de állitólag ilyenkor esel,mint a kő...

 

Jo repülést.

 

 

Előzmény: Törölt nick (59)