Én pont azt írtam, hogy egy két vonalat lehetne így támogatni, nem az összeset.
Most az ütemes menetrend kapcsán pár részlet már kiszivárgott.
Én amerre élek, ott nem lesz akkora előrelépés, mert menetidőnövekedés lesz ami amellett hogy nő a közvetlen vonatok száma, a konkurenshez terel annyi ember amennyi esetleg pluszban jönne.
Hiába a rendszer, ha a helyi közlekedés miatt olyan drága a vonat , hogy az esetleges áremelés után nem fogja sok embernek megéri zakatolni.
Másik dolog a kilométertávolságok, aminél a helyi közlekedést nem számítva van olyan táv aminél szintén a vasút jön ki rosszul, ha egy az egyben átveszi a konkurens fajlagosan drágább tarifáját.
Az a távolsg ami ma egy árban van, nagyjából a 130km buszjegy és a 160 kmes vasúti na ez ha egy szintre hozzák, akkor egyik esetben 10-15% al lesz drágább a vasút.
Mellékvonalak
84 esnél Mátramindszenten, Verpeléten, Mátraderecskén van pénztár.
Nézd, ha nem megfelelő időpontban nem megfelelő irányba megy a vonat, akkor nem lehet sokat elvárni.
Ma van egy nem a tényleges használtaból származó PHD ami olyan irreális költségeket mutat ki, ami eleve torz képet ad.
Nincsenek átmenő közvetlen vonatoka mellékvonalakon pedig lehetnének.
Igen lehetne ilyen is, nem írom le mi és mi között, de vegyél elő egy buszmenetrendet, díjszabást, egy vasútit, és egy vasuti díjszabást, és nézegesd.
Én már írtam viszonylatokat. Ha akarod írok azon ne múljon.
Kiderülhet hogy nem 3000 fős vagy az allatti lakosságszámú semmilyen funkcióval nem rendelkező csatlakozó állomásokra kéne már évtizedek óta cca 1991-1992 óta járni. /1991-1992 óta a diák meg a nyugdíjaskedvezménynek köszönhetően virágzik a buszos távolsági forgalom/ El kéne küldeni az a vonatot egy nagyobb 20-30 ezres városba esetleg megyeszékhelyre.
Ma a vasút nem elégít ki igényt, ami tényleges igény, ehelyett a pusztában többször szálljon át a kedves utas.
Tulajdonkép régen a helyi közlekedés jobban meg volt oldva volt amikor olcsóbb is volt relatíve és ez nyomott a latban.
Ma ezek hiányoznak.
Meg a pálya.
Mert ugye beszedik a PHD díjakat de csak a fővonalakra költenek jóformán.
Úgyhogy sok helyen lassan megy a vonat.
De az állapot romlása itt 10-20 év míg egy fővonalon 3-5 éveb belül is jelentős.
Te azt kéred üljenek vonatra.
Ok
De nincs értelmes célja végállomása annak a vonatnak. Érts meg nem akarnak az emberek átszállni, meg átszállni meg átszállni.
Ez a baj.
Meg az hogy ritkán közlekedik, a lehetőségekhez a sok sok ácsorgást is figyelmebe véve.