f_k Creative Commons License 2006.10.14 0 0 16251

Szia

 

Nézd!

 

Tudtommal a jegyvizsgálók által beszedett jegy viszonylat nincs központilag feldogozva, de a pénztárban a mellékvonal végpontján vagy máshol az országban sem lehet viszonylatos jegyet venni.

 

A mellékvonalak egy részén nincs pénztár.

 

Magyarul ha van is bevétel nem oda kerül, ahol leutazzák, vagy ha mégis akkor torz adathoz jutunk.

 

A mellékvonalon nem lehet bérletet venni többségében,  ez se kedvező , tudtommal a jegyvizsgáló ilyet nem tud adni a vonaton.

 

Én reálisnak tartanám azt a kissé paradox megoldást, hogy a vasútmániás kéregjegygyűjtők 67,5  ill 90% os jegyeket kéregjegyeket vásároljanak, esetleg refomot vagy különleges pl személyvonati feliratú bárcát, ebből lehetne bevételhez jutni, de maga a fizikai leutazása akadályokba ütközik.

 

Én nemrég vettem 100 km es 90% os zöld elsőosztályos kéregjegyet emlékbe cca 140 Ft ba kerül, de 1400 Ft lesz ebből a bevétele a vasútnak.

 

Talán érthető jegygyűjtők rendbe tudnának szedni egy két vonalat, de az összeset nem.

 

Az pedig hogy a mellékvonalon leutazásra került jegyeket hol vették nem is érdemes firtatni, nem lehet a jelenlegi rendszerben.

 

Belegondolok a konkurencia úgy működik hogy a bérleteket a cégeknek csoportosan adják el, és így a teljesárú bérleteseket igenis megfogák, el is viszik a vasút elől.

 

Ilyen mostani hozzáállással nem sokra megy a megmaradó hálózat sem, mert rossz szemléletel és rossz irányba megy sok esetben.

Előzmény: looksharp (16245)