looksharp Creative Commons License 2006.10.14 0 0 16247
Amennyire én tudom, a mérővonat 40 km/óráig ad lehetséges sebesség-értéket. Egy 20-as és egy 40-es pálya grafikonja között nincs olyan nagy eltérés. van néhány egyéb szabály, mint a síktorzulások, nyomtáv és az aljállag, ami alapján a pályamester jogosult sebességkorlátozást elrendelni.
Lehet őket szidni, de:
elvileg ha egymás után 3 alj kétpontosra van jelölve, akkor a vörös tárcsás vágányzárat is jelenthet. ehelyett - ha ez hosszabb szakasz - kitűznek egy 20-as vagy 10-es következménycsökkentő lassújelet.
Óriási a nyomás a pályafenntartáson, mely adódik az egyre romló pályaállagból (ez lett a pályafenntartási létszám kft-be történő kiszervezésének következménye, hiába van anyag, nincs ember, aki beépítse), és a forgalom részéről (menetrendi sebesség tartása, emelése)
Előzmény: GyöBzs (16239)