Szia!
Van időd, nyugi! Én tavasszal rendeltem meg a WLA-t, szerdán felhívtam őket, hogy lehet, hogy kellene, küldjenek ajánlatot, ez még szerda este megtörtént, csüt. de. írtam egy megrendelő mail-t, kb. 20percen belül visszahívtak, hogy akkor holnap jönnének bekötni. Másnap halál pontosan 9-kor ott voltak a lakásban, 30perc alatt bekötötték, majd eltűntek. Ment az internet, pedig egy deka papírt sem kellett aláírni. Aztán két hét múlva jött egy levél, benne a szerződés, hogy az egyik példányt küldjem már vissza aláírva. Kis idő után eszembejutott, hogy visszaküldöm, meg is tettem. Utána jött a legnagyobb meglepi. Nem a bekötéstől kellett fizetni, hanem a szerződéskötéstől :).
Persze azóta sok víz lefolyt a Dunán, de gondolom, lényeges változás nem állt be az ügyfél-kiszolgálásban. Ja, és ha mégis bajod lenne, a telefonos ügyfélszolgálaton nem cseszett 50menüpontos számítógéprendszer fogad, hanem hús-vér emberrel tudsz beszélni, aki pikk-pakk megoldja a problémád, tud mindenről, segítőkész, stb. Ebben fényévekre a T-* és UPC, meg azok holdudvarai előtt van, a szolgáltatás meg eddig jó, ami probléma volt, az a dilettáns villanyszerelő miatt történt, aki a lépcsőházi router-nek kialakított áramkört rákötötte a mozgásérzékelők áramkörére. Sajna egyik szombat hajnalban zárlatos lett egy mozgásérzékelő, azon a hétvégén nem volt net...