Egy kis szembeszélben fordult már elő hogy 70 méteren fölszállt, egyébként a ballószögi reptéren gyakran száll le-föl cessna 152es is meg 172es is, a homok az igaz.. :)
A Jabiru motor szállitása tényleg akadozik, nem tul nagy cég és elég sokára tudnak vállalni, a rotax motor tényleg nem az igazi, főleg hangja borzasztó :) de nemigen mondják le, mert a rotax motor abba a gépbe kerül amit azzal kérnek, azt hiszem a legjobb megoldás a Lycoming motor lesz, igaz egy kicsit át kell alakitani a gép orrát de szerintem az uj motorburkolat jobb lesz mint a mostani.
Ami az árat illeti az elég sokmindentől függ, műszerek, felszereltség, motor, stb. , de a húszmilla kb. fedi a valóságot, de egyébként azért cserébe "rendes" repülőgépet kapsz, nem beszélve a 180 lóerős lycomingról, szerintem az lesz az igazi... Egyébként az UL: változat a német piacra készül, ott az az eladható, a többi verziót nyugudtan nevezhetjük "rendes repülőnek" nem véletlenül kapott olyan lajstromot amilyet...