mert közben a nép rosszul élt, kizsákmányolás alattEz már olyan, mint egy lányregény. :)))
A továbbiakban leírod, hogy a közút fejlődése miért volt egyszerűbb és olcsóbb út. Egyetértek: az volt, amiatt helyeződött át oda a hangsúly. Emellett persze még lehet sajnálkozni a történtek felett, de belátható, hogy ami történt, törvényszerű volt.
Ez 73 as 1979 es olajválság miatt átértékelődöttEl lehet játszani a gondolattal, hogy mi van akkor, ha az olajválság korábban jön. Marad a vasút szerepe a térségben? Lehet, viszont fordítva is nézhetjük: az olajválság akkor jött, amikor jöhetett, vagyis akkor, amikor már túl nagy szerep jutott a közúti közlekedésnek. Ekkor egy olajválság komoly megállító szerepet már nem kaphatott (nem is akart), max. volt, aki jól járt belőle. A követők meg szintén rájöttek, hogy az olaj még a II. Világháborús szerepénél is hatványozottan nagyobb szerepet kapott - és aki az olajcsapot kezeli, az szerencsés ember.
Most az a baj, hogy buszt olcsón lehet venniAzé' az se két fillér. De miért baj, hogy valami "olcsó"? Ha drágább lenne, végsősoron a buszjegy is többe kerülne. Ja, vagy azt gondolod, ettől mindenki pánikszerűen vonatra szállna? Nem szállna, mert annyi felesleges kapacitása a vasútnak nincs, illetve semennyi sincs. (Ha lenne, két perc múlva már nem lenne.)
hm