hmsoft Creative Commons License 2006.10.06 0 0 16136
mert közben a nép rosszul élt, kizsákmányolás alatt

Ez már olyan, mint egy lányregény. :)))

A továbbiakban leírod, hogy a közút fejlődése miért volt egyszerűbb és olcsóbb út. Egyetértek: az volt, amiatt helyeződött át oda a hangsúly. Emellett persze még lehet sajnálkozni a történtek felett, de belátható, hogy ami történt, törvényszerű volt.

Ez 73 as 1979 es olajválság miatt átértékelődött

El lehet játszani a gondolattal, hogy mi van akkor, ha az olajválság korábban jön. Marad a vasút szerepe a térségben? Lehet, viszont fordítva is nézhetjük: az olajválság akkor jött, amikor jöhetett, vagyis akkor, amikor már túl nagy szerep jutott a közúti közlekedésnek. Ekkor egy olajválság komoly megállító szerepet már nem kaphatott (nem is akart), max. volt, aki jól járt belőle. A követők meg szintén rájöttek, hogy az olaj még a II. Világháborús szerepénél is hatványozottan nagyobb szerepet kapott - és aki az olajcsapot kezeli, az szerencsés ember.

Most az a baj, hogy buszt olcsón lehet venni

Azé' az se két fillér. De miért baj, hogy valami "olcsó"? Ha drágább lenne, végsősoron a buszjegy is többe kerülne. Ja, vagy azt gondolod, ettől mindenki pánikszerűen vonatra szállna? Nem szállna, mert annyi felesleges kapacitása a vasútnak nincs, illetve semennyi sincs. (Ha lenne, két perc múlva már nem lenne.)

hm
Előzmény: f_k (16131)