Akkor megpróbálom egy rövidebb esszé keretein belül összefoglalnia mindazt, ami az internetes pénzkereséssel kapcsolatban eszembe jut.
Az Internet szerintem ugyanúgy jellemezhető mint akármelyik piac. Mindenki kiáll a portékájával és várakozik egyészen addig, amig az első Arrajárót el nem kezdi győzködni, hogy az ő portékája mennyivel jobb, szebb és persze olcsóbb, mint a szomszéd árusnál.
Hála az Internetnek nekünk kofáknak nem kell rojtosra beszélnünk a szánkat, mindössze arra van szükség, hogy a megcélzott célcsoportunkat elvezessük honlapunkra és megnyomassuk Vele a rendelés küldése gombot, vagy felhívassuk az ott található telefonszámot.
Első ránézésre azért ez sem tűnik kis feladatnak, és valóban egyáltalán nem is könnyű.
Talán érdemes lépésről lépésre venni az egész metodikát -szerencse, hogy az enyémben csak kettő van-.
Hozzuk az weblapunkra a célcsoportunkat. Nehéz ügy és hosszadalmas is. Persze idővel az ember kitanulja a
keresőoptimalizálás és a linképítés fortéjait. Ezután napról-napra gyönörködhet a dúsuló látogatókat megtestesítő oszlopokban.
Ez már nem kis erdmény de el nem adtuk még semmit!
Jöhet a második lépés, ami már egy egész marketing osztály tapasztalatait igénylő feladat, a kívánatos konverzió elérése. A pénz abból jön, amit kiszámláztunk, és ugye a látogatókkal nem lehet a boltban kenyeret venni.
Azt gondolom minden eszköz megengedett. A webdesign folyamatos csinosítgatása, az agresszív marketing esszenciával átitatott nyelvezet használata.
Hát nem tudom volt-e bármi értelme ezt képernyőre vetnem, de mindenkinek és magamnak is csak azt tudom mondani hajrá, hiszen hosszú még az út, de idővel remélem mindannyian hátradőlhetünk a székünkben pénzünket számolgatva.;)
Ha nem az sem baj, menet közben úgyis egy csomó mindent megtanultunk már.