f_k Creative Commons License 2006.10.02 0 0 16068

Ma a MÁV veszteségeibe benne vannak a magas igazgatási költségek ez 2004 ben 25 milliárd Ft, vagy a kiszervezett kiszámlázott esetlegesen el nem végzett tevékenységek díjai, számlái.

 

Az, hogy Te majd minden vonal helyett buszt szeretnél az lehet.

 

Úgy érzem a 80 as évek bázisához képest nem ferr játék az amit űz a gumikerekű cég

 

Akkor még volt összehangolás, de mára egy nagy monopólium lett a busz, nem minden utas igényeit elégiti ki se kényelemben se más módon.

 

Arról nem beszélek, hogy egymás ellen is dolgoznak a Volán-ok, mindennek az utas látja kárát.

 

Legnagyobb  vesztesek azok akik nem nagyobb városkban vagy a fővárosban élnek, nekik a busz ha távolabbra mennek nem biztosít átszállást többnyire.

 

Arról nem is beszélek, hogy a 67,5% os vagy a a 90 % os jegyekre való jogosulságok ellenőrzése hogyan történik....

 

Magyarul olyan kedvezményt is ad a cégetek, amelyre az utas nem jogosult.

 

Nem ferr játék.

 

Most egy korlátozott versenypiac van, de van többségében 2 eszköz.

 

A nagy hiánynak az okai ismertek, egy része bakoknak fizetett kamat, más része igazgatási költség, méáésik dolog a kiszervezett költségek.

 

Nagy rész a személyi bér jellegű kiadás, de mint ahogy írod azért akadálya egy tehervonat személyvonat kereszt mert nincs elég állomás, a GYSEV távkezelt állomásként meghagyta amit használ és nincs akkora bérköltsége.

 

Most a Máv nál sok az ezredes és kevés a tizedes.....

Előzmény: Carpy (16060)