Ma a MÁV veszteségeibe benne vannak a magas igazgatási költségek ez 2004 ben 25 milliárd Ft, vagy a kiszervezett kiszámlázott esetlegesen el nem végzett tevékenységek díjai, számlái.
Az, hogy Te majd minden vonal helyett buszt szeretnél az lehet.
Úgy érzem a 80 as évek bázisához képest nem ferr játék az amit űz a gumikerekű cég
Akkor még volt összehangolás, de mára egy nagy monopólium lett a busz, nem minden utas igényeit elégiti ki se kényelemben se más módon.
Arról nem beszélek, hogy egymás ellen is dolgoznak a Volán-ok, mindennek az utas látja kárát.
Legnagyobb vesztesek azok akik nem nagyobb városkban vagy a fővárosban élnek, nekik a busz ha távolabbra mennek nem biztosít átszállást többnyire.
Arról nem is beszélek, hogy a 67,5% os vagy a a 90 % os jegyekre való jogosulságok ellenőrzése hogyan történik....
Magyarul olyan kedvezményt is ad a cégetek, amelyre az utas nem jogosult.
Nem ferr játék.
Most egy korlátozott versenypiac van, de van többségében 2 eszköz.
A nagy hiánynak az okai ismertek, egy része bakoknak fizetett kamat, más része igazgatási költség, méáésik dolog a kiszervezett költségek.
Nagy rész a személyi bér jellegű kiadás, de mint ahogy írod azért akadálya egy tehervonat személyvonat kereszt mert nincs elég állomás, a GYSEV távkezelt állomásként meghagyta amit használ és nincs akkora bérköltsége.
Most a Máv nál sok az ezredes és kevés a tizedes.....