R*R Creative Commons License 2006.09.29 0 0 4545
Szia! "...Megoldásként MINDIG azt javasolta a szervíz, hogy pörgetni kell, nem szabad félni a hangjától, ki kell húzatni, stb..." Diretszűrő és sportdob nélkül nincs is hangja! Szerintem gondot okozhat: ha valaki szükséghelyzetben Lacettit először padlóz le- 6000-6500 ford körül a leszabályozó motor úgy torpan meg, mintha fékezne! Az elvesztett tizedmásodpercek és lendület a legrosszabbkor is bekövetkezhet. Rutin nélkül kiutat keresni adott kiélezett forgalmi helyzetben, ugyanakkor a fordulatmérőt követni még időben a váltáshoz is- jobb nem megélni. Hasonló a csúszópályás manőverhez. Sose legyen szükség egyikre sem, de mindkettő előfordulhat és lehet, hogy utólag tanulni nincs lehetőség. A leszabályozási fordulatot, ha másért nem a fentiek miatt biztonságos körülmények között 2-3. fokozatban a "szelid motorosoknak" is hasznos lehet megtapasztalni.
Előzmény: Kalóz és társai (4543)