R1200GS-sel hasonlitas!
Mentem LC8-cal tobbszor is, igaz nem 100 km felett. Hasonloak a motorok, terepre egyertelmuen LC8, kozutra inkabb, de nem egyertelmuen GS a jobb.
Nagyot lepett elore a 990-es verzio ABS, injektor es minoseg szempontjabol, ez utobbirol nem hallottam semmi problemat eddig...mert 950-eseknel azert akad problema, igaz a garancialis kerdesek kezelese peldamutato...
A kerdes mire akarod hasznalni, ha fokent turazasra, akkor a GS a hihetetlen szeles kiegeszito valasztek miatt jo valasztas, sajna LC8-hoz dobozrendszer nem annyira praktikus, mint a GS gyari doboza,es jo draga is, vagy magad gyartatod...
Szerintem ulese GS-nek kenyelmesebb es jobb is a szelvedelme. Utasnak jobb a GS ulese, mert utas nem csuszik ra a vezetore.
Konkretan>
KIEGESZITOK>BMW
FUTOMU kozut> KB UGYANAZ, terep LC8
FEKEK>GS, de ABS verziot nem probaltam
ULES,SZELVEDELEM>GS
MOTOR>GS nyomatekosabb, LC8 porgosebb, haraposabb, vaganyabb, de nem sokkal!
AR> szerintem GS tobbet ad az araert, nekem LC8 kicsit draganak tunik...
TOM na ma mar nem irok tobbet