vzstrial Creative Commons License 2006.09.18 0 0 3711
Hehe, ez aranyos történet, de sajnos ilyenek vagyunk mi emberek:( ez utóbbi viszont elég szomorú. Volt anno régebben egy fotós topicban is valami efféle probléma, ott épp akkusiról volt szó, remélem elnézitek, hogy kicsit off... Szóval a srác problémázott, hogy elrontotta vagy sem az új DSLR gépének akksiját, majd 2-3 hozzászólással később kijelentette, mind1 garanciás majd a Canon ad újjat. Ez nem hozzáállás, hogy gariban szétkúrom, aztán majd úgyis adnak, amdj úgyis megcsinálják. Igenis ki kell, kellene vizsgálni a tönkremenetel okát, ha gyártó hiba akkor ingyér szervíz (szerintem nemcsak gari időben, de akkor legyen mondjuk 2év a gari) és ha netán kimossuk, vagy akármi más, akkor fizessük ki, és ne a garanciás legyen az első szavunk, de ez így nehéz kiállni és mondani, hogy gyerekek szétáztattam, tudtok valamit csinálni (mondjuk a szervizeseket se kell félteni, lehúznak rendesen...)? bocs, elkanyarodtam, de szerintem hasonló volt a hozzáállás amit Te is tapasztaltál...
Előzmény: w8800 (3702)