cápaFeri
2006.09.17
|
|
0 0
4406
|
Nekem (szerintem másnak is) ilyen eredetileg a lacsim. Ez ha jól tudom az elektromos beavatkozásnak köszönhető, ami az injektornál a levegőmennyiségmérőnél stb működik. Valaki említette, hogy ez 16 szelepes sajátosság, de ezt nem hiszem, mert ősöm fordja még 1,3-as 8 szelepes dura....fenetudja motorja is ilyen. Gyanítom, hogy eleve ilyen a központi vezérlőegység programja, mivel a sok elektromos ketyere és az általuk sokszor nagyrészben megnövekedett energiafogyasztásnak köszönhetően állandóan beavatkozik már eleve az alapjáratba is. A tűlpörgés, illetve a továbbpörgés levegő-üzemanyag keverékképzési tulajdonságok miatt lehet, de nem vagyok hozzáértő. Erről valóban egy szakit kellene megkérdezni, de szokj hozzá, hogy ezek a motorok ilyenek. Tanulni kell őket vezetni. Pont.
Üdv! |
Előzmény: tec1 (4404)
|
|