Persze Novi1! Ha refit használsz! :-)) Topítottnál az 5 méter kb. 10 centit jelent lefelé. Én eddig max. saját szerelésű ködlámpát állítgattam falnál. A fényszórót tanácsosabb műszerrel beállíttatni, ha nem akarsz a szembejövőktől sűrű villogtatást.:-)) Egyébként egy idősebb autónál még olyan haszna is van a műszernek, hogy fényerőt, szórást, stb. is mér, így az égő és a foncsor állapotára is lehet következtetni.
Hali Cápa!
Sajna ;o) ellent köll, hogy mondjak.
A beállításra én emlékeztem jól :-)), persze csináltam éveken keresztül.
A többiben persze igazságod lehet/van :o).
A felhasznált irodalom: Prof. Dr.-Ing Franz Meissner Hogyan tovább? Trabant Műszaki Könyvkiadó, Budapest, 1978. 3. kiadás 281. oldal
- a járművet falra merőlegesen felállítjuk, hogy a fényszorók a faltól 5 m-re legyenek
- a fényszorók magasságát és széllességét a falon X-el megjelőljük
- a két kereszt közti távolság felezőpontjában a falra bocsátott merőlegesnek és a járműközépvonalnak egybe kell esnie
- átkapcsolt helyzetben /távolsági fény!!/ mindegyik fénypontközépnek a bejelölt keresztekkel kell egybe esnie
- a két keresztett összekötő vízszintes vonallal, attól lefelé 80 mm távolságban párhuzamost húzunk
- tompított fénynél a két fényszoró világos-sötét határvonalainak ezen a párhuzamoson kell lennie
- asszimmetrikus fényszorónál a 15 fokos levágásnak megfelelő mezőnek /jobbra felfelé/ függőlegesen a bejelölt kereszt alatt kell kezdődnie
A többi szöveg, már a trabirnyák lámpabeállítás lépéseit írja le.
Amennyiben az ábrával ellátott szövegre valakinek szüksége van, azt scannelt formában a honlapon /Pusztazamor közremüködésével/ megjeleníttetem.
Természetesen mióta komolyabb, modernebb járművet használok, azóta a sufnituning nálam már nem létezik :)))), cseresznyére van jó ismeretségem megfelelő szakszervízben ;o))
Novi >;-))