Novi1 Creative Commons License 2006.09.16 0 0 4374

Persze Novi1! Ha refit használsz! :-)) Topítottnál az 5 méter kb. 10 centit jelent lefelé. Én eddig max. saját szerelésű ködlámpát állítgattam falnál. A fényszórót tanácsosabb műszerrel beállíttatni, ha nem akarsz a szembejövőktől sűrű villogtatást.:-)) Egyébként egy idősebb autónál még olyan haszna is van a műszernek, hogy fényerőt, szórást, stb.  is mér, így az égő és a foncsor állapotára is lehet következtetni.

 

 

Hali Cápa!

Sajna ;o) ellent köll, hogy mondjak.

A beállításra én emlékeztem jól :-)), persze csináltam éveken keresztül.

A többiben persze igazságod lehet/van :o).

 

A felhasznált irodalom: Prof. Dr.-Ing Franz Meissner  Hogyan tovább? Trabant Műszaki Könyvkiadó, Budapest, 1978. 3. kiadás 281. oldal

- a járművet falra merőlegesen felállítjuk, hogy a fényszorók a faltól 5 m-re legyenek

- a fényszorók magasságát és széllességét a falon X-el megjelőljük

- a két kereszt közti távolság felezőpontjában a falra bocsátott merőlegesnek és a járműközépvonalnak egybe kell esnie

- átkapcsolt helyzetben /távolsági fény!!/ mindegyik fénypontközépnek a bejelölt keresztekkel kell egybe esnie

- a két keresztett összekötő vízszintes vonallal, attól lefelé 80 mm távolságban párhuzamost húzunk

- tompított fénynél a két fényszoró világos-sötét határvonalainak ezen a párhuzamoson kell lennie

- asszimmetrikus fényszorónál a 15 fokos levágásnak megfelelő mezőnek /jobbra felfelé/ függőlegesen a bejelölt kereszt alatt kell kezdődnie

 

A többi szöveg, már a trabirnyák lámpabeállítás lépéseit írja le.

Amennyiben az ábrával ellátott szövegre valakinek szüksége van, azt scannelt formában a honlapon /Pusztazamor közremüködésével/ megjeleníttetem. 

 

Természetesen mióta komolyabb, modernebb járművet használok, azóta a sufnituning nálam már nem létezik :)))), cseresznyére van jó ismeretségem megfelelő szakszervízben ;o))

 

Novi  >;-))

Előzmény: cápaFeri (4373)