Ugyan nem vagyok autószerelő, de már több dízelem volt. Elsőre kizártnak tartom, hogy a visszajelző folyamatos világítása miatt az izzítógyertyát cserélni kellene. Ha cserélni kell (egyébként a hiba nem egyszerre jelentkezik az összes gyertyánál), azt onnan lehet észrevenni, hogy a hidegindítás nem olyan sima, mint addig volt, illetve hosszabban kell izzítani.
Az, hogy folyamatosan ég, szerintem más hibára utal, gondolom, hogy a visszajelző rendszerben hagyta el valami önmagát... De az is lehet, hogy ez egyfajta "hibaüzenet", de ezt nem hiszem. Annál is inkább, mert az izzítás nem addig tart, amíg ég a lámpa, hanem tovább. A lámpa csak egy közbenső (indíthatósági) állapotot jelez.
Egyébként nem kell az összes gyertyát egyszerre cserélni, egyenként meg lehet mérni őket. De célszerű együtt, mert így elkerülhető, hogy szinte folyamatosan cserélgetni kelljen mindig egyet-egyet.