LizardX-MAG
2006.09.14
|
|
0 0
11373
|
Aha, hát ha 128*128-at használsz, akkor nem csoda, hogy elmosott texturákat kapsz - egyszerűen túl kicsi ez a felbontás. Manapság még egy katona méretű objektumhoz "illik" legalább 512*512-es felbontású texturát használni, de vannak brutálisabb elkövetők, akik még ennél is feljebb tolják a felbontást - az más kérdés, hogy mennyit vesz ez el a videokártya teljesítményéből mondjuk egy 100 fős csatajelenetben. Próbáld ki, észre fogod venni a különbséget!
Ami a cloudlet-eket illeti: nyisd meg a modelledet az O2-ben, jelöld ki az egészet, aztán valamelyik fenti menüpontban, vagy a "Points"-ban, vagy a "Surfaces"-ben (már ha jól emlékszem a nevükre) találsz két olyan lehetőséget, hogy "Move to top", meg "Move to bottom". Ezek a dx számításaihoz adnak paramétereket, próbáld ki az egyiket is, a másikat is (bár ha jól emlékszem, neked a "top" fog segíteni). Az Oxygen-ben nem fogsz semmi különbséget látni, csak a játék futása közben. |
Előzmény: icegod (11372)
|
|