Üdv: mondhatnám tudatlanok, fontoskodok, stb
1. a DSRL jó gép jo obival, és a "kép" is jo hisz ez a lényeg a többi csak duma
de ne gondolja senki hogy az alkategoria az ilyen! mivel itt mi nem fogunk 5-700000ft
ért gépet venni soha igy azok ki is esnek, de pl: nekem van képem obi+váz 900000ft os géppel készült képeim ami bizony zajos s csak iso200-as 1/400 on....
nekem fontos hogy mindig nálam legyen a gép - nem börönd!
a gépem amit sokat használok egy Olimpus C 750E UZ + converterek
átfogás 24mm-630mm-ig F2.2-f11 ig és minden állithato rajta manuálisan, és a kép amit készitek vele, minöségileg jobb "macroban meg aztán föleg", mint fz 20, 30, 50: s9500: s3 is :sony 828: stb és ez sajnos rettenet, itt vitatkozik mindenki mindenröl, meg hajhássza az ujabbnál ujabb gépeket, közben egy egy régebbi sokkal jobb,.
fontos paraméterek között, érdekes a sorozatkép lassusága a dsrl-nél max 3kép
legalább a profikompaktok 1-1 darabjánál Pl: samsung pro815 ver-9.14-esnél 1600x ben 10képet lö másodpercenként az igen, s ez lényeges!
tesztekben meg össze visza irkálnak meg olyan pocsék képet csinálnak hogy az rettenet, életlen, homályos, nincsmit nézni rajta kép, részletgazdagságot sehol nem látni mivel nincs olyan kép, STB. nemis értem miértnem csukják le öket csalás/átverés vádjával. sok amatör ezerszer jobb képet készit, tipikus haver teso rokon a johelyre!
én is teszteltem sokat, és érdekes ha ök profik akkor én galaktikprofi vagyok! pedig nem,.
elsö szempont hogy kereskedelmi politika áldozat ez is, érdekes egy kezdeti gép tipust néztem és a záridö 1/10000 -igen tizezer, volt és remegés csökkentös 10x obival, 5kép/mp azt hopp és jött a vissza fejlesztés, ho ho! csak szép lassan nem kell a polgárnak egyböl jo majd sok trilio ft után...
Szoval lényeg hogy félmilla alatti dsrl képminöséget lehet késziteni prokompaktal is
igy felesleges ez a fellengzös dsrl téma.
ha kell prezentálok képet, s mutasd milyen hozzáképest amit a dsrl-edel csináltál 2-3x oly drága gépel! thx