Így már értem mire gondoltál, egyértelmű szerintem is hogy amelyik tapad az kopik is, nem véletlenül kell pl Forma1-ben is állandóan cserélni a gumikat, viszont 5-6G-vel veszik a kanyarokat...
De ettől még a pirelli lehet hogy jó gumi, szóval én nem vágnám rá kapásból hogy biztos szar mert nem kopik, lehet hogy az alapanyag sokkal jobb minőségű, és kisebb kopás mellett elérik ugyanazt a tapadást... /szerintem/
Kipuff ügyben másképp nem is lehet, nem kell dyno, de a gyújtás-térképet hozzá kell igazítani a megváltozott áramlási viszonyokhoz, sajnos új programot sehol nem tudtak szerezni, ezért ugrott a kipufogóm, ugyanis enélkül a garancia is ugrott volna.. :( pedig már egy tuti Leo VInce evoII dobot sikerült felhajtanom, elég baráti áron, de a Kleomotors-nál a srác sem talált olyat aki garanciavesztés nélkül átírta volna a programot és én sem, a nakedben sem, de még a csiki-begében sem..
:(( szóval még nekem is a gyári muzsikál..