Hát ja. De - mivel a négyes metró a felszíni közlekedést kiváltani hivatott - nem marad meg se vill, se busz (gondolok itt 77-esre, Pólusra, akár 78-asra (!!) ). Fölszedik a vágányokat, akarom mondani felállítják rajtuk a két irányt elválasztó korlátokat. Aztán belátják, hogy több sebből vérzik a tömegközlekedés. Szépen megígérik, hogy megjavítják. Elkészül a 6-os metró 5 km-rel arrébb. Hát ennél kb. 3 %, hogy jobb lesz.
--------------------------------------------
És ennek van 3% esélye:
Egész jó!!!
Szép kis középperonos módszer kell. Így lehet azt mondani: "minek a sok peron, azért mégse legyen a Thököly sétálóutca!" Kitérő a buszoknak. Az volna a mennyország! Aztán szépen a Baross téren elválnak, metró megy dél-Budának, villamos megy Rákóczi útnak majd Buda középső részének akár külvárosának, busz pediglen a Blahánál lemegy a villamos pályáról és megfordul. És mindenki nyer, tán még az utasok is megmaradnak.
A villamosokkal kapcsolatban: nem kell 2 perces követés a Hűvösvölgyből induló járatoknak, (együttvéve értem) de kell a jobb kapcsolat. Mert a végállomás a Moszkván nagyon gáz.