Szia!
Jó, tegyünk!
Mit, hova?? Támpontok nélkül a sötétben tapogatózás megy csak. Igény van, kínálat nincs, így lehetne megfogalmazni, ami látszik ebből.
Vannak a hajtányosok (hányan, ezt lehet tudni vajon?), akik szívesen áldoznak hobbijukra, mennének, jönnének, dolgoznának. Ahogy olvasható, hajnaldóak együtt fellépni, ha úgy jobban működne a dolog. - kipipálható
Vannak a felszámolt és/vagy felszámolásra váró vonalak. Ezeknek gyakorlatban csak jót jelent a dolog, ha valaki használja, felügyeli állapotukat. - még egy pipa
Van a MÁV. Ezt képzeljük el egy nagy felhőnek. A MÁV felhő megközelíthetetlen, úgy van, mint MÁV, nincsenek részei. És ez a felhő az, amivel kezdeni kéne valamit, addig kerülgetni, forgatni, hogy meg lehessen találni a csatlakozási pontot, ahol a két érdek találkozik. Egyelőre úgy tűnik nincs ilyen pont, nincs kivel beszélni. - nincs pipa!
És még valami: érdekes diskurzusokat olvashatsz a hajtányos topicban, nézz bele. A kisvasútiban is fel-felmerült a téma, úgy tűnik: nem minden hajtányos szeretné ezt, van, akinek jó ez így ahogy van, és majd megy ahogy tud, és van, aki feladta a dolgot inkább. - na itt sincs pipa.
Ezzel kéne valamit kezdeni most, mielőtt a maradék pár szál sínnek is nyoma veszik, benövi a gaz, feledésbe merül. Olvastam már rá példát, hogy az ellopott sínt úgy-ahogy pótolták, pont a hajtányos topicban, miért ne lenne esély erre a 62-esen?
Ha Hentes2 megy sínt visszatenni, menjünk el vele, segítsünk visszatenni.
Na bumm, visszatettük, kinek, minek?
Hentes2, dolgoztál már elhagyott vasútvonalon, és mint írod, ellopták a sínt. Nem volt csalódás egy kicsit, nem volt olyan érzés, hogy valakinek "kikapartad a gesztenyét"? Nem jobb lenne a sínt MAGADNAK visszatenni, nem a következő lopós brigádnak?
Csak felvetem a problémát, járjuk már körbe akkor, oks?