"Az osztrákok megveszik, valószínűleg nem véletlenül és még villamosítják is! Tehát ők tudják, hogy a vasútnak lehet jövője!"
Biztos vagy abban, hogy megveszik/megvették?
"Franciaországban is valahogy minden vonalon a vonatok 160-al haladnak (ettől mi még messze vagyunk)."
Ez biztos?
Javaslom vedd meg a 87-es vonal Putnok-Szilvásvárad vonalát, újítsd fel 160-as pályára (kövessük ugye a franciák példáját), villamosítsd, vegyél rá néhány Flirt-öt és pörögtesd őket félóránként, kínálati menetrendet biztosítva! Szurkolok, hogy sikeres legyen a céged és ezzel be tudd bizonyítani, hogy a vasúté a jövő.
Ja, hogy nincs rá pénzed?
Van egy olyan sanda megérzésem, hogy a magyar államnak sincsen.
Szóval visszajutottunk ugyanoda. Fejleszteni kellene, hiszen mindenki jobb vasutat szeretne látni, de nincsen miből.
Nem tudja a MÁV leültetni a minden nap munkahelyükre igyekvő utasok tömegeit kulturált körülmények között, az IC-kre már két héttel indulás előtt elfogynak a jegyek, a távolsági gyors közlekedést szinte elfelejthetjük. A fizetni és utazni kívánó utasok igényeit nem tudja kielégíteni hőn szeretett vasúttársaságunk, mégis fontosabb lenne olyan fejlesztéseket végrehajtani aminek eredményeképpen esetleg növekszik 10-20 fővel az utasszám?