k.novotny Creative Commons License 2006.08.28 0 0 15528

Ott a 60-as lista, meg a 80-as. Ha az megvalósulna, akkor szinte nem is maradna mellékvonal. :(((

 

Beteszek egy hozzászólást számodra. Mielött elolvasod nézd meg a hozzászólás dátumát, és utána melyik kormány volt hatalmon. És elolvasás után pedig lehet meditálni:-)))

 

Ime

 

Bzmot_136

válasz | megnéz

1999.11.05 11:55:24 (2762)

Álnéven jelentkezem, nehogy baj legyen belőle. (Nem nekem, másnak)

Hogy kezdene sötét színezetet ölteni a topic? Igen, de ennek megvan az oka.

1999. november 4-ére felhívták Budapestre a Vezérigazgatóságra A területi igazgatóságok fejeseit.
A lényeg.

1999. JANUÁR 1-TŐL MEGSZŰNIK A MÁV KÖTELEZETTSÉGE 1023 KM VASÚTVONAL ÜZEMELTETÉSÉRE. AZAZ A VASÚT JANUÁR ELSEJÉTŐL NEM INDÍT VONATOKAT A KÖVETKEZŐ VONALAKON:
(CSAK menetrendi mező szerint, ha kell, kiegészítve)
6, 24, 39, 44(Börgönd-Szabadbattyán), 49, 62(Középrigóc - Harkány), 64(Pécsvárad-Bátaszék), 83, 87(Szilvásvárad-Putnok), 88 (Hejőkeresztúr-Mezőcsát), 98(tállya-Hidasnémeti), 102 (Kál-Kápolna-Kunhegyes), 106, 107, 112, 113 (Mátészalka-Zajta), 114, 117(Ohat-Pusztakócs - Tiszlök), 125a, 126, 128(Vésztő-Kötegyán), 129, 145, 147, 151(Solt-Dunapataj), 118, 119, 148, 149.

Ez a hálózat 13,21%-a.
A MÁV a 2000. évi üzleti tervben nem számol ezen vonalak üzemeltetésével. Amennyiben "valami oknál fogva" mégis megmaradnak a vonalak, a vasút plusszpénzt kér az államtól. (Valakinek bizos üres a zsebe.)

Ezen kívül le lesz mondva egy csomó vonat, de ennek dátumát és a vonatszámokat még nem tudom. De lehet, hogy már december 19-től.
(Állítólag ez 2000 km vonalat érint, s a félelmek szerint ez lesz a következő adag bezárandó vonal. Képzeljétek el Magyarország Vasúti Térképét a következő vonalakkal:
1, 2, 4, 5, 8, 10, 17, 20, 25, 29, 30, 36, 40, 41, 50, 60, 65, 66, 70, 71, 78, 80, 81, 82, 90, 92, 87 (Egerig), 100, 110, 101, 120, 130 (Szentesig), 135, 140, 150, 154, 155)

Thank you, Mr. S.Gy.!

 

 

Lehet nézegetni ezeket az adatokat szépen.:-)))

Előzmény: v_peti (15508)