Ez a logikát ki kéne terjeszteni, az összes busz és villamos, és vasútvonalra ami van az országban.
Minek költenek erre kérem állami pénzből?
Miért kap a nagycsaládos, meg nyugdíjas 90%ost meg ingyenutat?
Miért?
Bevezetném a csak teljesárú megemelt bérlet és jegyárat
15 Ft/km busz és vonatjegy, se 90% se 67,5% se 50% se semmi.
Csak teljes egész jegy.
Vidéki város menetjegy 200 Ft
Vidéki helyi bérlet 6000 Ft
Budapest menetjegy 300 Ft
Budapesti bérlet 10000 Ft
Az ellenőrök mellé rendőröket, meg megverni a potyázókat
börtönbüntetést szabnék ki aki bliccel.
500 Ft/ literes benzinár.
BKV is
Bezárnám a fővonalak zömét, mellékvonakon felül.
Nem kukoricáznék.
Budapest környéki településekről elvenném a buszt, a kéket, Budaörs, Töröbálint, Pécel, Budakeszi stb.
Meg is oldanám a költségvetés helyzetét
Saját számmításom szerint csak választói szavazatmegtartó okoból vannak meg a BKV bizonyos járatai a mellékvonalak és a gyenge fővonalak.
Volán-nál is elégedetlen vagyok a járatmegszüntetés ütemével.
Több Volán járatot kéne megszüntetni, a teljesárú jegy ebben segítene.
Az a 70 milliárdos állami szubvenció sok kéremszépen.
MÁV esetében a 160 milliárdból lenne 30-40, ha én irányítanék mindent
Megemelt benzinár jó hatással lenne a költségvetés bevételi oldalára.
Barátilag üdvözlök mindenkit
Bokros Lajos "megtakarító" szellemében a buszsofőrök véleményét is kikérve, akiknek országos szabadjegye meg 20 év feletti munkaviszonya van.
Legtöbb tag arra emlékszik, hogy csak a gyerekenek 4-10 éves korig volt 50% os a 80 as évek elejéig amikor elkezdtünk dolgozni szinte csak teljesárú jegy volt, de a MÁV már akkor is trükközött igaz monopolhelyzetben teherszállítást végzett, így a szállítató cégekkel fizette meg az olcsó vonatjegyet.
A költségvetés jelen helyzetében minden ami tömegközelekedés leépíteném.
Túl sokba van, nekünk dolgozó állampolgároknak. Máv is a Volán is, BKV is meg minden.