"Szerintem van esélyed meghallgatásra náluk, hogy ne a 41-est próbálják visszatenni a fejlesztési tervekbe, hanem a 64-es, általad említett szakszát."
Ugyan nem nekem szólt, de érint így pontosítanom kell.
A 64-es Pécs-Vasas szakaszán regio-tram járműveket szeretne Pécs futatni.
Ez a MÁV fejlesztéstől független terv. Ez Pécs tömegközlekedésének egyik lehetséges terve, mégha csekély megvalósulási eséllyel is bír. Pécs a tömegközlekedésének fejlesztésére 10,5 milliárd önerőt szándékozik félrerakni, ami összesen optimális esetben 70 milliárd forintos összeget jelent az EU támogatásokkal együtt.
Hangsúlyoznom kell: OPTIMÁLIS ESETBEN. Sajnos a csillagok állása nem éppen kedvező... :-(
A város még mindig nem jutott dülőre a közlekedési eszközök mikéntjére, és számát illetően. Van terv(-ecske) Regio-tramra, GLT-re, Tram-on-Tiresre, "gyorsvillamosra",
"gumikerekű villamosra", villamosra, trolibuszra, és ezek 2-3-4-5 vonalára...