Megnéztem az autót, és jó esély van rá hogy meg is veszem :-))
Ami negatívum:
-'68 series 1 de 1973-as forgalombahelyezési papírral
-a tábla alapján 280-as motor volt benne eredetileg, de hátul 200D felirat figyel
-motorcserés volt, most 230.4-re
-az előző tulajdonosnál munkaautó volt, vonóhorgos cipelésekkel
-ajtók alja, első sárvédők rohadtak
-első szélvédő repedt
-motor: az autó nem megy többet 50-60-nnál - szóval a karbival valamit kezdeni kell
-motor: előgyújtás nem rögzíthető, mert a gyújtáselosztó elforog (valami rögzítőpöcök ki van kopva).
Szóval eredet szempintjából saláta, kasztnival és müszaki dolgokkal is kell foglalkozni rendesen - de nekem tetszik, szeretem a kihívásokat, és az eladó is korrekt. Szóval már a javításokon gondolkodom :-))
A gyújtáselosztó nem rögzítését tapasztalta már valaki? Ha igen hogyan/kb mennyiért orvosolható?