István Gyuri Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15450

f_k: Hazafelé Fehérvárról 12.40 13.40 14.40 16.40 17.40 19.40 kor illene vonatnak menni
Illene, de honnan lenne rá Bz?

 

Van pár dolog ami pénz nélkül megoldható szervezéssel, vagy minimális többletköltséggel.

Na, ez pl. az 5-ös vonalon nem lenne megoldható. Ehhez minimum plusz 1 járgány kellene.

 

10 es út megbízhatalan.

Megbízhatatlanabb, mint a MÁV? Akkor mégis miért veszik annyian igénybe?

A belső szakaszok dugójára lehet számítani, ezzel együtt is versenyképes eljutást tud jelenteni...

 

bsasa: Ha a 4-es vonalon csak 12 fő/vonat utaslétszám van akkor miért nem kap a SZESZA illetékese fegyelmit,amiért ilyen kevés utasra minden megtett km-nél 100ft-al megkárosítja a vasutat (mivel mellék kocsival jár a Bz)?

Miből jön ki a plusz 100Ft/km? Az átlag pedig azt jelenti, hogy csúcsidőben, csoportok esetén nagyobb lehet ez a szám.

 

 

 

 

Előzmény: f_k (15436)