Szia Pizo,
kösz' az MGA nevében a dicsérő szavakat. :)))
Az a baj, hogy kb. egy órám volt a kocsit nézegetni, mert ahogy levettük a trélerről, el kellett ásni a veterános bácsi garázsának (egy nagy csarnok) a legmélyére. Nem tarthattam fel élvezkedéssel - hálából a szivességéért. Igy amig nem találok valami megfizethető és biztonságos helyet, nem tudok nekiállni az állapotfelmérésnek sem.
Nem készitettél képeket az MGB-röl? Szivesen nézegetnék képeket a gépről. Az SU-problémák olyanok, hogy nem tudod inditani a motort? Amúgy hol laksz? Mivel nekem minden szakértö segitség nagyon elkelne, szivesen megnézném az autóidat, illetve örömmel fogadnék minden tanácsot, mi a legoptimálisabb (és pénzkimélö) technológia a felújitásra/restaurálásra? Szeretném a tőlem telhető legjobb minőségben megcsinálni az MGA-t.
A www.kitcar.hu-ról irjál egy emilt, légy szives, igy fel tudjuk venni a kapcsolatot forumon kivül is. (Nem akarom ideirni az emilcimemet, mert az 'automaták' kiolvassák a szövegböl az emilcimet, és még több spam-ot fogok kapni.)
A regadóval kapcsolatban a próféta szólna belöled, mert a Kit Car Klub-os lobbizás elakadt, pedig olyan magasra mentünk, ami felett már nincs szint ebben az országban - a fene essen bele :(
Üdv!