f_k Creative Commons License 2006.08.27 0 0 15429
Szia

Van, 2 közvetlen vonatod, talán 5 átszállásos.

Ez neked 20 vagy 15 buszhoz képest, amiből 5-6 közvetlen ez megoldás?

Másik dolog:

A vasút is termék meg szolgáltatás.

Eddig az IC reklámra költöttek, ingyen szórólap, van amikor 1-1 vonal vagy volt amikor az egész ország IC menetrendjét ingyen adták hogy az utas tudja mikor megy az IC vonat árban mennyi stb

REKLÁM, MARKETING nélkül se árufuvarozás (személyes felkeresés, megfelelő szolgáltatás) se személyszállítás nem lesz.

El kell adni a piacon a szolgáltatást,.

Buszok esetében 3-4 év be is beletellik, míg 0 ra kijön, egy egy kísérlet, amibe esetleg belebuktak, az 1-1,5-2 év.

Pl Budapest-Szolnok , Budapest-Komádi, Szolnok-Miskolc(reggeli 6.15 Szolnokról , du vissza 12.15 kor Ms ről)

Ezekebe a Jászkun volán meg a Volánbusz belebukott.

De volt Már Budapest Kelebia buszjárat is, bukással. (90 es évek eleje)

Volán is bukik, csak se itt ,se odaát a szaktopikban nem beszélnek róla.

Nem annyira látványos, a buszközlekedésnek nincs annyi külső és belső ellensége.

Másik dolog magasabb költséggel, dolgozik a vasút, de részben ez is koordinálható lenne.