Csokis Creative Commons License 2006.08.25 0 0 7
De jó, hogy épp téged csíptelek el! Te + egy MG az ideális párosítás ahhoz, amit kérdezni akarok. Teljesen láma vagyok ezügyben, de van két kérdésem, ami nem hagy nyugodni. Mivel végre -jórészt neked köszönhetően- lehet kit cart építeni itthon is, megfordult a fejemben egy T-sorozatú MG (TC, vagy TD) beszerzése. Építeni tuti nem tudnék, mert egyrészt nem ezen kéne megismerkednem az autószereléssel, mert akkor a Luca Széke Művek hozzám képest maga lesz a McDonald's, másrészt ahhoz szaktudás és hely egyszerre kell, és az utóbbi is hiánycikk.
A kérdés az, hogy van-e arra mód, hogy az ember megvegyen kint egy már kész autót (akár tényleges rendszámost, akár "unfinished", vagy "project" minősítésűt), és azt itthon egy magyar donorra rá-/átépítse? (Magyar donorral ugye megúszható lenne a regadó, illetve ezeknek az autóknak a legnagyobb része még regadóval sem hozható be Magyarországra, mert nem tudnak Euro2-t.)
A másik, hogy láttam kint (ebay, mobile.de, stb.) olyat, ami kit-car, vagy replica volt, mégis megkapta kint a veterán minősítést. Megkapná-e egy ilyen itthon is, vagy ezt felejtsem el? (Őszintén szólva nekem is furcsa lenne, ha egy replika kaphatna OT-s rendszámot. Kicsit olyan, mint ha a múzeumban hamisítványokat, másolatokat mutogatnánk eredeti helyett. "Kedves Látogatók! Sajnos valódi Renoirra nem futja a Szépművészetinek, de van pár ügyeskezű főiskolásunk, érjék be ezzel." :-) )
Persze az egész -egyelőre- gondolatkísérlet, egyelőre három Youngtimer projectem fut egyidőben. Ebből az egyik egy 26 éves Fiat X1/9-es, az még istenes, de a másik kettő viszi a pénzt is, meg az időt is. (21 és 5 hónaposak. :-) )
Azért ha tudsz válaszolni, megköszönöm.