1. Nincs szabadjegyem
2. Ne ez a munkám, nem ezért kapok fizut
3. Nekem olyan szám jött ki, hogy a jelenlegi forgalmat figyeltem nem 181 napon át (nincs rá lehetőségem végig) hanem 1 hónapig, és az átlagos tehervonat 3 kocsitól 7 kocsiig. Heti 9-10-12 kocsi megvolt. egyszer 5 kocsis egyszer 7 kocsis vonat, vagy 2+3 2+2 stb, de mindeképp 10 és e felett.
30 kmre a fuvardíj egy kocsinál 48000 Ft kerekítve, így kijött 25 Mft erre a szakaszra
De!
Ez csak a mellékvonali szakasz
Így ha lemond a furvarról, akkor a fővonali esetleg nyerességes részt is bukja
Az a baj, a számításnál, hogy nem vetted figyelembe a fővonalon levő bevételt, költséget, illetve, van olyan eset, épp a 84 esetében amikor a Leier pont akkor kezdett el vasúton szállítani, amikor a vonal bezárás elkezdődött.
Magyarul, nem szerepel az a szállítás a statisztikában.
Nem szerepelthet.
Furcsa, ha olyan szállítót, mint a Leier (Mátraderecske) akinek van saját!!! kamionja van meg lehet nyerni vasúti fuvaroztató partnernek