Szia pizo,
megjött az MGA!!!! Egy két képet felteszek.
Mindent összevetve közepesen lerobbant állapotban van. A motorral az a gond, amit irtam - a karburátora (remélem, nem a kompresszor - a "supercharger') nem jó, amúgy minden müködik. Amit ki tudtam próbálni, az az elektromosság (lámpák, index, ablakmosó, üzemanyagszivattyú, ablaktörlő, stb.)
A müszerfalat sajnos teljesen szétbarmolta valaki a korábbi tulajok közül, és az utasfülke is nagyon lerobbant állapotban van.
A karosszérián az egyik küszöb az véres, a másik az rendben van, a többi rozsda türhető.
Mivel csak egy garázsom van és abban most a Fury van, keresnem kell valami megfizethetö és biztonságos raktárfélét, ahol elfér mind a két autó és maradna még hely dolgozni is. Az MGA 'le lett tárolva' egy veterános bácsinál, aki volt olyan kedves, és megengedte, hogy az 1915-ös Renault-ja és a VW Karman Ghia-ja mellett tartsam az MGA-t. Mivel ott nem tudok csinálni semmit sem, igy a normális állapotfelmérést is csak akkor tudom elvégezni, ha már találtam valami megfizethető helyet.
Ja - még nem tartok ott, hogy az irodalom tanulmányozása alapján tudjam, az MGA 6 voltos, vagy 12 voltos autó volt e, de az biztos, hogy csak egy aksi van benne a kettö helyett.
A veterános bácsi ugyan azt javasolta, hogy hajma igy az átalakitáésokat, ahogy vannak, mert ez a gép igy is autentikus (rally autó volt), de ezen még mélázok.
Sikerrel jártál a motorinditásban, amit a hétvégére terveztél?
Szia!