Ööö...
Szerintem az Astana szponzori hátterének kábé 0 köze van a reklámhoz.
Ezeknek a cégeknek gyakorlatilag semmi üzleti érdekük nem származik abból, hogy Nyugat-Európában reklámozzák magukat.
Talán az olajtársaság kivétel ebből a szempontból, de neki sem a mezei kerékpárszurkoló a célpartner, sokkal kifizetődőbb (és olcsóbb) lenne egy üzleti/olajipari szaklap(ok)ban megindított hírdetési kampány.
Itten arról van szó, hogy a Miniszterelnök Úr "szépen megkérte" az állami cégek vezetőit, hogy támogasság a csapatot.
Ők meg végiggolnolván az Kormányfő érveit, belátták, hogy mennyire jó is az a cégeiknek, ha a kerékpársportot támogatják. :-)
És még lehet, hogy így is van, mert ha Európában nincs is reklámértéke ennek a szponzorációnak, Kazahsztánban bizony van, és mennyire kellemetes dolog egy nemzeti hős, egy esetleges Tour-győztes fényében sütkérezni.
Mindjárt kevésbé fogja érdelkelni az Utazóközönséget az a pár perces késés, az olajjal elszennyezett környezet, vagy más hasonló semmiségek.