trazz Creative Commons License 2006.08.16 0 0 763
Hát a sumakerre én is panaszkodhatnék - utolsó (nemtommelyik, talán belga) versenyemen kinézett egy laza Takagi-Trulli befutó, errefel a végén egy eső bekavart. Pár kör alatt ellepte a víz a pályát - Trullit kihoztam intermiatere, utána Takagit is ki akartam hozni - csakhogy mire ki tudott volna jönni (2 kör mert egymás mögött haladtak...), már vizes gumi kellett. Így ő azt kapott. A gond csak az volt hogy wet gumival is kb 3-4 MPel lassabb volt mint Trulli. Még ez sem lett volna baj, de pont a vizes körben kiment kerékcserére a két sumaker is (mindkettő Williams). Hadd ne mondjam, RS is lazán megelőzte Takagit, MS meg két körrel a vége előtt előzte meg Trullit. 5 kört kellett volna kihúzni kb 40 MP előnnyel. O:))))
De sebaj. Csak azt sajnálom hogy Takagival nem sikerült még nyernem. O:)
Vicces, de míg korábban csak esőben volt esélyem pontot szerezni, most csak szárazon van reális esélyem nyerni. Takagival esőben a pontszerzés is bravúr.


Elsősorban nem a haladással van gond a tervezésnél, hanem a végeredmény minőségével...
Ha elég designered van és tesztelgetsz, simán összejöhet a komplett design akár a 10. forduló körül is. De attól nem lesz jobb vagy roszabb mint ha a mondjuk a 14. fordulóra jött volna össze... Sajnos hiába gyártod le a jövő évi kocsit, tesztelni nem tudod.
Előzmény: toto92 (762)