A falu Bikája
2006.08.15
|
|
0 0
726
|
http://index.hu/gazdasag/magyar/ppenz050810/
Átadás éve Autópálya neve Szakasz Hossz Építési költség Egy kilométerre jutó építési költség 1994 M0 M1-M5 29 km 15 milliárd 0,52 milliárd 1996 M1 Győr-Hegyeshalom 50 km 42 milliárd 0,84 milliárd M5 Újhartyán-Kecskemét 24 km n. a. n. a. 1998 M15 Levél-Rajka 13 km 7,8 milliárd 0,6 milliárd M3 Gyöngyös-Füzesabony 44 km 43 milliárd 0,98 milliárd M5 Kecskemét-Kiskunfélegyháza 39 km 41,5 milliárd 1,06 milliárd 2002 M3 Füzesabony-Polgár 62 km 68 milliárd 1,1 milliárd 2003 M30 Emőd-Nyékládháza 9 km 20 milliárd 2,22 milliárd M9 Szekszárdi Duna-híd 20 km 23 milliárd 1,15 milliárd 2004 M3 Polgár-Görbeháza 12 km 21 milliárd 1,78 milliárd M30 Nyékládháza-Miskolc 16 km 52 milliárd 3,25 milliárd M7 Becsehely-Letenye 9 km 44 milliárd 1,57 milliárd M70 Letenye-Tornyiszentmiklós 19 km 2005 M0 M5-4-es főút* 13 km** 34,5 milliárd 2,66 milliárd M5 Kiskunfélegyháza-Szeged* 49 km 88 milliárd 1,8 milliárd M7 Balatonszárszó-Ordacsehi 20 km 65 milliárd 3,25 milliárd M70 Tornyiszentmiklós-országhatár 1 km n. a. n. a. 2006 M3 Görbeháza-Nyíregyháza 39 km 80 milliárd 2,05 milliárd M3 Nyíregyháza elkerülő 24 km 33 milliárd 1,38 milliárd M35 Görbeháza-Debrecen 35 km 69 milliárd 1,97 milliárd M35 Debrecen elkerülő 13 km 27 milliárd 2,11 milliárd M5 Szeged-országhatár 14 km n. a. n. a. M6 M0-Érdi tető 9 km 37 milliárd 4,11 milliárd M6 Érdi tető-Dunaújváros 52 km 125 milliárd 2,4 milliárd M6 Dunaújvárosi Duna-híd 14 km 54 milliárd 3,8 milliárd M7 Zamárdi-Balatonszárszó 14 km 74 milliárd 5,3 milliárd*** M7 Ordacsehi-Balatonkeresztúr 26 km 62 milliárd 2,4 milliárd M7 Nagykanizsa-Becsehely 17 km 36 milliárd 2,12 milliárd
* * Az év hátralévő részében adják át * ** A vecsési és üllői elkerülőutak nélkül
|
|