trazz Creative Commons License 2006.08.14 0 0 736
"Érdekes ez a csalás-dolog: nekem az első 8 versenyen semmi nem volt. Azóta viszont durván belehúztak a többiek, versenyenként 2 embert biztos kizárnak."

Nekem az első 8 versenyen mást sem csináltak, csak csaltak... Bár szerintem az esetek felében sem buktak le, de még így is elég sokszor. Jellemzően az élcsapatok (McLaren, Benetton, Williams, Sauber!) csaltak, buktak is ezen egy rakás pontot, úgy néz ki hogy most idénre leszoktak róla...

"Edzést tilos felgyorsítani!"

Négyfajta gyorsítás van : felvinni a játék sebeségét 150%ra (minimális gyorsítás), ráklikkelni a gyorsítás gombra (normál gyorsítás, szerintem kb 3-4*es sebesség, korrekt időméréssel), illetve ráklikkelni az időgyorsításra - ez a teljes edzést automatizálja, igen érdekes eredmények jönnek ki. A negyedik megoldás az "edzés vége" gomb, ami kapásból generál egy rajtsorrendet - szerintem kb 1% erősorrend, 99%ban random alapon... O:)))
Utóbbi kettőt tényleg nem szabad használni, mert megöli az edést.

"Megvan a partner szerződés a Ford-al, sajnos csak 1 évre. Most a Goodyear-t gyúrjuk."
Választhattál volna valami erősebb motorszállítót is - az az egy kocka ide vagy oda nem oszt, nem szoroz... Ami meg a gumikat illeti, a Bridgestonenak (nálam legalábbis) mindig jobbak a lágy gumijai. 3 kiálláshoz jobb szerintem. 1 kiállással a gyenge kocsi és az időjárás miatt általában szerintem sokkal többet veszítesz.

"Bezzeg a szerelők 40-en vannak és 121%-on."

Akkor legalább a javításokkal nincs különösebb problémád. Ha ezt jövőre is tartani tudod, nem leszel hatalmas gondban a tesztelésekkel.

"Pontunk továbbra sincs, esély se rá. "

Kitartás! Csak össze jön majd... Ha nem, az sem katasztrófa magában, csak sokat tud dobni a dolgokon.

"Tuerot alapból esőgumival indítottam, így nem panaszkodott,"

Már mondtam : az egycsillagos esőpilótáknak fingja sincsen hogy milyen gumira van szükségük - hülyeségeket mondanak. Nekik is intermediate kell ugyanúgy mint a menőknek...

"Eddig mindig ease off-al mentek, de itt levettem neki, sőt ha utolért valakit rányomtam a do or die előzést."

Nálam soha nem mentek ease offal. Ugyanis olyan esetben SEMMI esélyük nincsen egy pontszerzésre még akkor sem ha ideálisak az esőváltakozások. A do or die meg nálam alap ha olyan kocsik vannak előtte akiknél 3-4 másodpercekkel gyorsabb a gumi miatt. Ha 10-15tel, akkor elég egy magas agresszió is. O:)))

"de a FIA-nál a pézért 4 csapat is mögöttünk van jelenleg."

Ez a lényeg!

"az első fázis végigment, a 2.-ra 1 futamot hagytam, az elérta feléig, a 3.-ra is, ott kábé a harmadáig,"

A korábbi fázisokat mindenképpen végig kell engedni, ugyanis azok számítanak többet. Ki is írja az hogy a kocsi tervezése milyen hatékonyságnál tart... Ráadásul az első kettőhöz szélcsatorna sem kell, tehát nem a végére hagyni egy kört egyrészt nem is hatékony, másrészt meg gazdaságtalan is.

"Csak 40% rá a kamat!! Eddig nem figyeltem, ez mindig ennyire embertelen?"

Nem mindig. Én valami 58%os kamattal vettem fel. Ne foglalkozz vele. Egyrészt mindenképpen szükséged van rá, másrészt pedig gondolj bele :
Következő szezonban mindenképpen jobb lesz a kocsid (kizárt dolognak tartom hogy 20%nál roszabbat csinálj) és alapból jobb a személyzeted. A motorpartner kb 6-7 milla nyereséget jelent számodra. A fizetőpilótákkal (Diniz) is nyersz vagy minimum 5 millát. Ha négy csapat mögötted lesz a ranglistán, akkor a FIA támogatás is minimum 6-8 milla lesz.
Ez annyit jelent, hogy a következő szezonban alapból MINIMUM kb +16 millád lesz amit elkölthetsz. A hitelt meg ne egy szezonra vedd fel hanem kettőre. Azért ne egyre mert akkor túl nagy lesz a törlesztőrészlet és nem biztos hogy kihúzod vele az idényt, és azért ne háromra mert felesleges - korábban ugyanis nem tudod törleszteni, és a 2. szezon végére már jól jönne egy nagyobb (20 milla körüli) hitel a maximális beruházásokra. Persze ha a maximális biztonságra akarsz törekedni, akkor felveheted 3 szezonra is, de mint mondtam : felesleges.
Ne feledd : 4 milla az itt APRÓPÉNZ! A játékban a spórolás hosszútávon nem kifizetődő! Csak az első szezonban kell mindent minimumon (vagy az alatt) üzemeltetni hogy túléld.

Partnerszerződést meg az első szezonban csak motorra köss. Üzemanyagra meg gumira felesleges - a két tétel kevesebb mint összesen egy milla és egy rakás kocka kéne hozzájuk...
Szponzorszerzésre használd inkább az embereidet, így is szinte kizárt hogy fullosra összejöjjön a csomag!

A következő szezontól már célszerű MINDEN körben fullosra tesztelni - ha 300Kba kerül a körben, hát 300Kba kerül... Pénz lesz dögivel - nekem pl kb +500K felett volt minden egyes kör így is... 8-10 kör alatt lazán összeszeded majd azt a 4 milla hitelt, utána már majd azt várod hogy mikor vehetsz fel egy igazán nagyot hogy maxra fejleszthesd a gyárad és az épületeket. Én legalábbis így vagyok vele... O:)

Ja, a részvényértékem felment 270Kra, szinte kizárt hogy Trulli és a csapat is ne legyen világbajnok. Valami 40 pont előnye van Monza után, pedig összesen csak 3 versenyt nyert. Takagi megosztott 6., a csapat is gyakorlatilag már menthetetlenül megnyerte a VBt. O:)))))))))))
Ja, és 13% egy alkatrész legyártása, a morál mindenhol 124%. O:D
Előzmény: Ocean (735)