Ocean Creative Commons License 2006.08.08 0 0 699
Közben (Interlagos) kiderült a turpisság: szárazon "csak" 4-5 mp a lemaradás, eső a gáz. Ott biza 10. Még jó gumikon is. Egyébként soft 3 cserével megyek. Még az 58 körös versenyen is. 14-15 körönként tankolunk :)

Most 4 futamon vagyok túl, hát kezd gázos lenni a helyzet. Pontszerzés nuku, viszont kiesés már volt. Baleset is. Így a 3. futamtól az a szitu, hogy verseny után van 3 db 100%-ban kopott és 10%-ban sérült autóm. Így a 4.-en már csak két 60%-ossal tudtam indulni, amik féltávig sem bírták, dupla kiesés, újabb leamortizált kocsi. Morálok esnek. Nemtom hogy lehetne ebből kimászni... :(

Ez a motor dolog érdekes, emlékszem én se tudtam régen a fordított paramétereknél, hogy a kicsi a jó, vagy a nagy. Kvázi most sem tudom.
Végül pedig a Ford mellett döntöttem, mert náluk 5 kocka, a Ferrariál meg 6 kocka a partner deal :)

Amit még furcsállok: végigmnet egyszer a tesztelésnél a csík az idei kocsira, kijött hogy handling 20% :(
Emlékeim szerint ilyenkor jött a fejlesztés, de az idei autónál semmilyen munkát nem tudok kezdeni. Így mindenki a jövő évin kocsin melózik.
Előzmény: trazz (698)