Szia!
Az enyém is köpködött -ha megnyugtat- az elején (a katalizátor kerámia is kormos volt), majd folyamatosan elhagyta- a chiptuning után (5000km) pedig megszünt ill. igen kevés lerakodás van a kipuff végen. ( Az előbbiek függetlenek a dobvég felhajlítástól)
Néha egy kevés krómtisztító és "probléma" csak tudatalatti!
A motor üzemét a gyertyák állapotáról ellenőrizheted, vagy inkább ellenőriztessed!
Ha ez rendben, olajfogyasztás nincs, kartergáz az új autónak megfelel, akkor nyugi.
A direkt és a sportdob miatt pici előgyújtás állítás lehetséges, de nem feltétlenül indokolt, anélkül is forog a motor rendesen.
Az utcai bejáratós autót nem illik a 30000-ret futotthoz hasonlítani.
Összeségében a panaszolt tüneteidet a futott km-ek csökkentik, ill. kell hogy csökkentsék!