Te mindig délután kelsz fel? :))
Igazad van, pontosabban rosszul fogalmaztam: szóval azért nem értettem, mert már követelték a száraz gumit, a mezőny le is cserélte, sőt én is. 3-as volt a pálya szárazsága. Ennek ellenére mentek jó 15 mp-el lassabb köröket. Ennyit a lekörözések rovására sem tudok írni.
Szponzorok: eszembe sem jutott 5-össel próbálkozni, sőt 4-essel sem, maradva a mérnökök szintjén, 3-asokkal kezdtem.
Ez az átkonvertálósdi nem rossz, mert akkor nem csökkenne a "főszponzori" pénz, '98-ra is kábé 4 milla ha jól emlékszem.
A Ford motor meg ugyan 4-es, de hát ők szállítanak a fél mezőnynek, szóval remélem sikerül egy partneri szerződés velük. Bár az igazi a Ferrari lenne, elhalászni a Sauber elől... :)