takarito Creative Commons License 2006.08.08 0 0 1957

Nos igen. Még most is állítom, hogy ez a fajta hármasság nincs kibontva sehogy a Bibliában, és nem is lehetett, mert még az agy funkcióit is a szívbe helyezték a zsidók. Hallottam, hogy azt tartották, hogy az agy hűti a szívet a naptól.

 

Hogyan is tudtak volna különbséget tenni a test,lélek és szellem között? De bár különböző tuljadonságokban hivatkoznak rá, időnként tévesen (például a kívánságot, érzékiséget a lélekbe helyezve, a lelket a vérrel azonosítva,  ez a fajta hármasság soha nincs elemezve. Az ember lábára vagy fejére is hivatkozik, de az emberei test felépítése soha nincs benne elemezve. Pál hivatkozása a "hármasságra", a megszentelés alkalmával, nem jelenti azt, hogy ezek különálló részekként jellemezve lennének, továbbá, hogy különálló részekként érdemes volna vele foglalkozni. Itt is egybe foglalja Pál az egészet a "való" fogalmával, amit végül is meg kell szentelni.

 

Írtál öt példát, de egyik sem fedi az ember valódi taglalását. A példáidból ki sem derül, hogy a szellem megnyilatkozása a gondolkodás, a léleké az érzelem,a testé pedig a kívánság. Csak hordod elém a téves Bibliai fogalmakat, összekötöd saját elméletekkel, és elvárod, hogy még el is fogadjam.

 

Hogy magamat szelleminek tartom-e vagy sem? Erről azt hiszem még nem nyilatkoztam. Azok a kemény ítéletek amikkel illetsz, viszont nem tűnnek szelleminek, inkább vádaskodónak, és semmiféle újjászületésnek nem bizonyítéka, hanem egy tipikus írástudó felfogásának a szigorú bizonyítéka.

Azzal, hogy engem testi-lelki emberként és kevély embernek állítasz be, csak saját meg nem értésedet jellmezted, amelyhez szigorúan ragaszkodsz, mert magához a Bibliához is szigorúan ragaszkodsz. Az igazságot ennélfogva  szigorúan fogod magadtól távol tartani.

 

Azt hiszed hogy igazad van, mert szigorúan a Bibliából veszed tévedéseid igazolásait?

Még mielőtt prüszkölsz, Jézust akik megfeszítették nem az Írásokból vették igazolásaikat?

Még mielőtt prüszkölsz és Pál levelei téveseknek bizonyulnak, nem fog akkor bebizonyosodni, hogy fövenyre építettél?

 

Ahelyett, hogy elvetnél kevélynek és testi embernek beállítva, magadat meg szelleminek nevezve de nem használva a gondolkodásodat, és semmi jelét nem teszed annak, hogy megértettél vollna?

Nem-e értettelek meg maradék nélkül? (HSZ: 1907)

De te nem értettél meg maradék nélkül, ó szellemi ember.

 

 

 

 

Előzmény: vámmentes (1940)