trazz Creative Commons License 2006.08.08 0 0 696
Az hogy esik az eső vagy kisütött a nap, mellékes... Az számít hogy mennyire nedves/száraz a pálya. O:)))
Attól hogy már szikrázó napsütés van, még lehet hogy még csónakkal kell közlekedni... O:)
Tuero sirámaival nem kell foglalkozni - fingja nincs a dologról. Ő intermediate gumit nem ismer... ha nedves a pálya vizesért sír, ha "dump" akkor szárazért... O:D

23 kör egy gumival tényleg nem vészes (annyira mint mondjuk 24 kör egy gumival), de ha figyelembe veszed hogy tied az egyik leggyengébb motor, ami azért elég nehéz és sokat is fogyaszt... Tudom ajánlani a 3 kiállásos taktikát. O:)))))))
És ne felejtsd el : a lekörözések baromi sok időt vesznek el. Nem csak a lekörözőtől - a lekőrözöttől még többet. Ugyanis elengedéskor szinte megállnak... Ha meg egymás után többen jönnek el mellette, az meg olyan mintha folyamatosan 100zal menne a 300as egyenesben. (és ha nem figyelsz, így is beintik kék zászlóval) O:/

Szponzoroknál tudom ajánlani hogy ne csak az 5*osakkal foglalkozzál - nagyon sok esetben a 4*osok (de gyakran még a 3*osok is!) több pénzt ajánlanak, és gyorsabban meg lehet kötni velük a szerződést. 2 milla alatt 5*osra ne cuppanj rá, 1.9millát elég gyakran adnak a 3*osok is. És kb fele annyi idő megkötni velük a szerződést...
Arra figyelj hogy egy jó szerződést (2.2 millás kb a max) konvertálj át csapatszerződéssé (duplán fizet) - és hogy nehogy véletlenül két vagy három éves legyen, mert akkor jövőre meg sem tudsz próbálkozni a csapatszponzorral!
Előzmény: Ocean (695)